- Dom bästa som finns -

Fått en fråga för ett tag sen....Vilken ponny skulle du göra allt för? De finns två jag verkligen gör allt för, Chantalie & Pluto ♥ Jag har helt enkelt fallit för dom, fuxar är vad de är!<3 Jag skulle verkligen göra llt för dom, tro mig jag tjatar på min föräldrar för att få Chantalie!<3 Men mamma säger nej och pappa har inte råd, vad ska man göra? Jag sitter hemma och hoppas på att hon ska bli min helt enkelt..<3



Jag är medveten om hur pluto går till bilden på höger...Men han kändes inte alls med på krokarna den dagen..




Ni är allt jag vill ha, alla andetag me er två är så underbart! Jag säger så mycke, men de är faktist sant, ni är dom rätta så snälla håll hårt i min hand. Första ögonkastet, de var kärlek redan då. Vi ska vara dom som klarar allt tillsamans, så länge ni är vid min sida skiter jag i allt annat. De finns drömmar man inte kan nå, men för de kan man väll kämpa för dom...Jag saknar de jag ser men jag kan inte vrida på tiden, jag önskar att jag kunde, då skulle jag ändra på allt. Ni  betyder så mycke för mig jag har insett de nu, sedan länge tillbaka. Men jag kommer alldrig glömma tiden då de bara var Jag & Du.

Ni betyder allt, tror läsarna förstått de nu. De är dom här två pollarna jag gör allt för!




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0