- m a n d a r i n -

Har just käkat upp min goda mandarin. Ajaaa, efter skolan for jag till granngårlden, köpte lite lösvikt till kaninerna......Skulle egentligen följt med Rebecca www.enponnysdagbok.blogg.se till hennes foderponny Marisa, men hade inga stallkläder, då dom är på BRK och hos Bramaa. Sen for jag till Brama, följde Angelica till lrk, fick rida henne i paddocken, hon var spänd och tittig.....Nåjaaaa. Sen kolla jag på hons lektion. Sen börja hon tjorva med lastningen, men vi fick in henne i transporten. Jooo åssåååå, ska jag fixa åt mina långöron nu...Komentera detta inlägg om ni ser de fär jag ser nämnligen inte nå inlägg als som jag skrivit i dag...



älskade, saknade lilla ponnihest♥


// EH

Kommentarer
Postat av: written essays

Planerar du att lägga till nya bilder på din sida?

2011-11-08 @ 12:00:15
URL: http://custom-essay.ws/samples/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0