- Jag är med och tävlar -



JAG ÄR MED I TÄVLINGEN PÅ NELLIEBERNTSSON.SE OM ATT FÅ BLOGGA DÄR FÖR EN DAG!




Jag tycker bloggen är bra, intressant.....Handlar lixom inte om bara hästar, hästar, hästar, hästar, hästar osvosv! Ja ni fattar. Hon säger vad hon tycker och hon har två AWESOME tävligsponnys.....Tycker dock Nellie bloggar mindre än förr, men bloggen är inte sämre för de! Jag började läsa den när en kompis gick in på den och då frågade jag flera gånger vad bloggen hette.....Sen gick jag in och gillade på facebook så jag alltid skulle ha bloggnamnet i minnet och i dag så kikar jag in där VARJE dag! Varför jag läser den vet jag faktist inte, men den den är GRYMT bra! Och Nellie verkar vara en schysst chey!<3



// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0