- hemma -

i torsdaaags sov jag på tåget me grymma pepz. Jag ååh Amanda vaknade i omgångar och snacka osv.... Kunde knappt sova men jajajaja...Sen så var vi i sthlm på fredan. Jag och Ida gick på H&M. Sen när vi skulle äta blev jag typ helt yr :s Efter att jag åkt tåg....Suck :( Men sen var showen grym! Hittade typ inge på mässan på fredan... Justeejaaaa , en julklapp till Pavvis!<3 Men de är vi tyst om ;) Lorenzo e grym me hästar och kändishoppningen va awesome. De tråkiga var när dom i början hade massa shettisar och fjordingar som red på en volt så råkade fjordingen skena in i shettisen och sen vet jag inge mer än att shettisens ben såg ut att vara rigtigt illa...:(
Men jaaaa....På lördaaan blev de storshopping för mig! Köpte en KL-mössa, whitakerbyxor, HV-polo schabrak, HV-polo tiskirt och ett spö :) ! Bild kommer....Promise you!
På söndaan for vi till kungliga hov stallet. De var nice! Bilder kommer därifrån ocksååååå.
Sen gick jag, jenny, erika, celise & ida och kollaaa på julskyltning...NK-gallerian hade gode bra bäst! Sen drog vi till slottet! hihihhii tufft att alla vi var under nitton så vi kom in gratis ^^ hahah. Juse, Ida gick ju fram till Peter Magnusson på max åå bah vettu vägen till gamlaaa stan, hehe inte fö att va dum elr så nu meeen,,,, den där peter svarade lite drygt och bah vänsetr efter dörren, så drog han baaaah! Jajajaja på tåget vare jättekul i går :D! Men de var en del som var läskigt också...Men de skriver jag INTE ut på bloggen! JAjajajaja nu sitter jag här och är yt för att min balans inte gått till normal efter tågresan... "igen" Men snart drar jag till världens bästa pavvis puss sååå lääängeeee<3


// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0