- dagen -

hahah vaknade av att de vräkte in sms på mobilen som inte kommit dagen innan....Typ för att den inte vart på nå ställe var de e motagning, men jaja! Ringde ti angelica hon ville att jag skulle ringa till henne.  Ajaa, skulle ju typ va me Malin i dag, men sen börja min chatt och medelande sluta fungera på facebook, och min mobil kan jag inte hitta "lyckat". Meen, sen så kunde jag inte hons nummer heller....Så då for jag på bio me Angelica, ni kan ju redan gissa vad jag såg...breaking dawn<3 bästa twilightfilmen hit tills! Nr jag kom hem slängde jag mig vid datan för att se på vampire diaries!<3 tagga ti fredag då nästa avsnitt kommer....Justjaa är i sthlm dåå så, :( ! Men jajaa ska pallra mig från datan för att hitta min mobil och ringa till bästaste malin<3
nåååååå, nuttis<3
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0