You are amazing just the way you are

Emn, somna tpp astidigt i går så vaknade kvart i nio.. Men har vart fram och tbx till nordanträsk och gett vatten till REX & TRINE :) ! a, men ialla fall så ska jag dra me syrran åh bada sen, men senare i dag så ska jag till finisen fröken:D<3 ! blev inget i går...:)
Men i allafall så åker jag ju till STHLM imårn (y' är där tills på tisdag och sen så åker vi till NORGE. Men iallafall så ska jag storshoppa på hööks, horze åh massa andra klädbutiker mm. Så de blir nice ;)!

Lista på vad jag ska ha med mig :)

*badkläder
*kläder
*mobilen<3
*lilldatan<3
*mobil laddare
*ridkläder
*ridutrustning
*pengar
*kameran

men ajja måste dra nu hejs, slänger in nå inlägg senare i dag me bilder (; <3

Kommentarer
Postat av: ange :D

bra sånt som man behöver ha med,, jag måååste liklsom vinna :D

2011-07-10 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0