.SHOPPING ÄR TUMMENUPP.

ajja har inte sagt de i går men jag säger de nu iaf! ska ju till stockholm på lördag och ska på grönan på söndan, och måndag stan och tisdag kålmården, sen så drar jag till noge efter allt detdär ska dra med mig datorn så jag kan uppdatera ;) ! då får ni se vad jag shoppat men har iallafall tänkt mig två stk supersnygga pannband från hööks i sthlm (y' men jag ångrar alltid mig hela tin såh.. vi får väll se vad det blir :) I norge finns iallafall HORZE butiken :D ååh shitt vad jag längtar altså!! dom har jättfina saker (a) Men heido ska dra nu!

P.S checka den här superbraiga bloggen www.nellieberntsson.blogg.se den är jättebra! älskar din blogg nellie!

Kommentarer
Postat av: Syverandrine

Very impressed!

2011-08-30 @ 10:55:46
URL: http://syverandrine.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0