rubriken är ej tillgänglig för att hitta rätt blogg klicka här www.klubbaeott.blogg.se

hejhej! har vart på stan all day så ä ganska trött nu :) ! men köpte ett brunt gold medal schabrak och ett såntdär jettefint pannband<3 sen köpte jag kläder osv :) vi käkade på tacobar, åt en god salladstalrik med taco ! sen till midda åt jag mc donald mat, ursäkta mig men jag hissar MAX och Dissar Mc donald..
så där nu kommer bilder på hestsakerna '(y'

justja köpte ju en skyddsväst me :P men här kommer dom


fattar seriöst inte varför de nästan ligger sist i popularitet de är faktist skitsnyggt i verkligheten! har själv ett sånt brickan som är i kanten lyser gult just på bilder för att den glänser! schabraket är snyggt, så varför inte? Själv är jag jättenöjd med köpet och ångrar mig inte!!

panbandet har jag också köpt i svart! super snyggt!





skyddsvästen! marinblå!


/ EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0