ööh hej......

jag känner mig himla förbannad just nu......! Inte nånting med hästar och göra har bara med nåra personer eller ja.... 3 eller 4 st! Men nog om de och till de roliga!:D jah har haft de aZome i Norge iallafall:D och de kommer jag göra om många gånger till eftersom släkten är där:)!<3 Men jag bloggade inte igår för de hade inte nån internett uppkopling....Men ah. Men jag tror de var bra för mig annars kan jag dryga lå-åånga stunder vid datorn..
Men överraskningen kunde inte pappa hålla x) eller jag åh syster kanske tjatat lite men ^^ Nog om de.. Vi for och bada på sjöodjursbade eller nå sånt hette de =) De var superkul! Men jaah,
vi käka på hotellet de var supergott! sen gick vi ner i Lobbyn och åt glass i stora lass :d<3 hihi^^
när jag kommer hem får ni bilderna i från mina hästutstyrköp :) totalt 1600 ca hehe,, men de behövdes säger......vi som ;)!    

En bild på mig och min gamla foderponiee PLUTO!<3


 naww i love u, du kommer alltid ´va mitt lilla busfrö <3



// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0