♥norge♥ har borjat ha battre

internett! Yeeaah <3 love it! så nu blir de uppdat igen:D! I HOPE YOU LIKE IT.♥
Men jag har ju vart hos kusinerna osv så jag hade dels inte haft så mycke tid att spendera på bloggen..
Men nu gor jag comeback igen.
Menjag var på stan idag har kopt litte saker ;) bla. Gagarosett (y gepardtights gråa med svarta flackar, emn åh åtta saker från glitter åsså jaah emn tror inte de var mer an så :b sry for bokstaverna men annars blir de like that
Tjenare alla dær! bara så ni vet gør jag ingenting førutom att jag bloggar før er då .. ♥
foresten bah så ni vet de finns "fanta apple" har i norge:D supergott juee<3 helt AWESOME !

Men ikvall så kommer de besok hit så hinner nog inte sitta så mycket mer åh blogga :) !
syster hoppar studsmatta me kusin, men slanger in inlagg sen så håll utkik de kan va roligaaaaaa faktisttt!! åh tycker synd om er ifl ni inte laser då bara så ni vet!:)hihu:)  de kommer tavlingar, frågestunder, bildbomber, mabe videoblogg,  tihi ;)<3
men tavlingen blir endast om de blir hogre statistik PGA att de inte blir nå bra åh ha tavlingar om bloggen e liten med 27 lasare som nu de sjonk från 455-27 så we would see ;).

har får ni en bild den nya header som kommer va for tillfalligt .



emn gick int åh ladda upp:(



/ EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0