Nellie Berntsson

En tjej med sjalvfortroende! Jag ser upp till dig..! Du ar sjukt mogen for din ålder! Du ar AWESOME! Skulle vela traffa dig nån gång. Du ar en stark tjej och sager vad du tycker. Som ryttare ar du battre an dom flasta i ålderslangd eftersom dom ar aldre och på din nivå och du ar yngre och på doms nivå, Jag ser upp till dig som ryttare du ar en forebild for många och speciellt for mig! Skvallerbloggar borde inte finnas!
Om jag ska skriva allt skulle de nog ta tre kvarter till om inte langre! Du e så grym du ar grymmare an grymmast och en stor forebild inom ridningen du kommer komma långt om du kampar mot dina mål! Du har underbara ponnys och du ska vara stolt over att du hittade någon som Stella for ni passar otroligt bra tilsammans!♥ Jag vill seriost traffa dig for du verkar vara en underbar och omtanksam person som bryr sig om andra!♥
Skulle va asgullit om skulle lamna en komentar har♥

las Nellies blogg den ar grymmare an grymmast!

www.nellieberntsson.se

/EH :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0