Kopiera, klistra in. Kopiera klistra in.......osv.....

eeeh bra rubrik...........adå.
Men nu har jag kopt KL trojan:D♥ och de blev också ett par ridhanskar och ett spo som e format som en stjarna på slutet ni vet aah....Men jag har insett att de e mycket skonare att rida med ridhanskar och då slipper mina hander flagna sonder eller få ett sår, vet många som har fått de och klagat på de.....:)
Så nu blir de New me ;) ! h3h3 ^^
Men ska dra snart till Trondheim till farmor och dar e de trådlost internet så då tar jag våran barbara, så då blir de svenska bokstaver igen..... Och imårn ska jag och syster få en overraskning av pappa........Asså jag vill veta vad de ar. Ajja imårn får ni veta vad de ar ;) kom ihåg alla hastfolk att bladdra ner till tavlingen !!!!!!!!!!!!!!!
Men asså jaooowww så sitter manju i bilen i 4h sen då -,- nar vi far till farmor :) !

Asså har kommer lite svar på komentarer :)

angelica: Vadå hejdåskyltar (:? Svar: Asså sånna har eh jaa.........Som de står typ Enjoy///Eveline fast den e designad osv.

Anonym: Ska du kopa hon :)? Svar: Nej de ska jag inte. Men hon e på battringsvag och dom vet vad felet på hon ar :) ♥

Vi synes

/// EH 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är felet på henne? :)

2011-07-28 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0