komentar svar:

Elina: de är betydligt mycket roligare att blogg när man har fler läsare :D!

Anne: förlåt:( men jag avslutade den för att jag höll på att somna, och folket sluta komentera och jag var svintrött så jag avslutade då! förlåt.. Men jag lovar att fixa en tidigare tid nästa gång =) ! fast vi behöver inte påpeka de nu nå mer vi lägger de bakom oss nu, right ? vet att en gång är för mycket men jag 'är seriös tar en tid jag vet jag är uppe nästa gång promise!<3


i love my readers<3

/ EH

Kommentarer
Postat av: linaaa från göte

håller med anne.. men okej vi kan lägga de bakom oss.. <3 men föresten är det dina ponnyer på headern? eller nån av dom iaf? min andra fråga är: visst bor du i skellefteå? :) vore iaf 7kt kul att få träffa dej nån gång <3 bor på en gård med en storhäst-mulle en dponny-cola och våran lilla bponny-barbie <3<3<3<3 fast vill köpa en ponny i norrbotten som är ett gotlandsruss skitfin typ :D! .. tror den står i luleå-boden området nånstanans! men det värkar som att den ponnin kan bli min framtid :D <3 mamma tk det värkar som det iaf!

2011-07-12 @ 20:44:04
Postat av: ponnytjejen<3!

sjukt fina magarpå ponnyerna! och ditt hår ba glänste under en as snygg hjälm , är det din hjälm?

iaf diggar din bloogg (Y)

2011-07-12 @ 20:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0