Katy Perry - last fridaynight

hej.. känns inte som att bloggen ligger på topp just nu, som den gjort dom senaste dagarna. De är inge kul och typ blogga då när de känns som om inge folk läser och komenterar, de känns som tomt här, lixom hallå vars är ni alla? Säger inte att jag inte gillar er för de gör jag verkligen, I love my readers and so it is !<3
Men snälla lämna en komentar ni som följer bloggen<3 känns tomt utan sånt :(
jag tvingar er inte men de känns faktist tomt, ni som har bloggar och har typ mycke komentarer en dag och sen står de still.. De är inte lika kul? håller ni med mig eller ?
Vill ni att jag ska göra video bloggar ? Ha gäst bloggare ? tävla om vilka bloggar som kommer på topplistor inne på bloggen ? sånt kommer om statistiken håller och komentarena rullar in som dom tidigare dagarna :D! Promise you!


L o v e   m y  r e a d e r s ♥


/EH


Kommentarer
Postat av: Elinaa

Tycker du ska ha mer bilder och så ;P

2011-07-14 @ 09:06:30
Postat av: Eveline :) som har bloggen.

Elina: okej vi kör väll på de :D

2011-07-14 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0