Isean, amy diamond, varnign för barn åh massa bra..

hej! asså emn ides inte blogga i går bilder kommer när jag kommer hem eller någon annan av dom möljiga dagarna! och jag is inte heller uppdatera 24/7 när de är sommar åh sol ute! kommer på kvällen och om jag ids på dan åh andra tider.

Men de har varit en fett bra dag i dag i alla fall, kommer somna tidigt, varit på gröna lund åkte spöktåget 2 gr insean 2 gr och pop nånting 1 gång osv, men åg iallafall en tjej i från varning för barn & amy diamond!
sen har jag vunnit massa priser i tärningsduell eller nå liknande ;) !


här får ni en bild på min gamla foderponny pluto <3



jaja, hejdå.

Kommentarer
Postat av: ange :D

brabra blogg :D

2011-07-10 @ 21:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0