Internet

var samre i går.. eftersom de hade varit jordskalv har i Elverum i går natt så hade de blivit nå med internet.. Men nu ar de fixat iaf! Men de var i allafall sol som de inte vart nån av dagarna jag vart har så vi for och bada på stranden tog med oss en engångsgrill och grillade korv och hade trevligt. Solade också de var typ asskont hade inte gjort de på lange, eller slangde jag in ett inlagg i går? AJJa men asså de var iallafall nå fel med internet i går kvall! På stranden var de jag Cisilie, viktoria, Amanda och faster Elin :) !
Alla i huset har sover forutom jag tihi busit.. fast naee dom får ta och rycka upp sig snart eller jo så tycker jag.. fast de e sol ute.. emn host skojja de regnar -,- tehe kul (; nåja får vall typ ta och slå på nån film sen eller typ sova, haha xd ! fast nu ska jag dra slanger in ett inlagg sen om internett funkar :) bladdra ner så hittar du till tavlingen!

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0