im beautiful on my way because gud make NO mistakes

tjatja igen nu har jag badat, ridit, och mykke mer.. Men vi har i allafall tagit stampe hit nu till mamma :) han trivs i allafal och vara ute! vi åker ju bort på semester med pappa, så mamma ska ta hand om han då..
men sen så har jag ju också vart i stallet och ridit finaste först så följde jag med elisabet i skogen och körde med Maja :)  Sen när vi kom tillbaka så fixa jag fröken och red sen då :) ! men asså sen när jag kom hem så hade vi trevligt folk här ;) så jag käka middag och åt  sen glass. släppte ut stampe lös han fixade de barabra! men ska snart gåupp och packa de är massa saker jag ska hinna nu i kväll jag ska.

Packa, städa rummet, ducsha och ja, saker som jag inte kommer hinna..

MEN HÄR STÅR DE OM HUR PASSEN GICK MED HESTARNA :D

MAJA: E
lisabet körde i skogen och jag följde med, vi tog nåra varv i skogen då.. Sen på rundbanan nåra varv de var inte de plattaste underlaget så de var lite guppigt i vagnen..:)

FRÖKEN: Jag red hon på rundbanan först så sktitta jag ett varv på rundbanan, sen så red jag ett skogsvarv. Sen på banan åter igen skritta kanske ett halvt varv de var ett hål nånstans på väster sida så jag höll mig på högern. Hon var piggare än vanligt sen när jag ställa mig i lätt sits så börja hon öka på jätte mycket. Men den där hästen är bäst! ENGERDALS FRÖKNA <3

jajja kommer nån bild nu då men, heiidooo(y' ah okej de blev bilder på fina fröken!<3







hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hugonikita

I LOVE THIS VERY PAGE PLEASE KEEP UP THE GOOD AND WONDERFUL JOB.

2012-01-20 @ 08:43:49
URL: http://hugonikita.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0