Här kommer lite svar på komentarer..

Natalie: Supersnygg header =)

Eveline: Tack :)<3 själv är jag inte supernöjd med den men den duger tills de kommer en ny för mig iaf :)!<3



Fiffi: ....... ... ...  .... ...

Eveline: Känner jag dig ? Och hur kan vi pratat mitt i natten när jag sov.. Fattar inte, har varken ditt nummer eller msn. Och här på bloggen har vi inte snackat nå förutom på komentarerna då :)!<3 förstår inte vars du får de i från ;)? Ajja vi kan ju ses nån gång om du så vill :)<3? kanske på nån ponnytävling eller liknande :)?? De ska säkert gå nån gång! Har du facebook ?



LOVE MY READERS <3


/ EH

Kommentarer
Postat av: fiffi

asså jag är 12 år och får inre ha facebook, dessutom har jag inget behov av det ingen jag känner typ har det oså ;) <3 men kanske nä jag blir 13 :) och har "åldern inne"

men en fråga: när ska du ha dina roliga tävlingar igen!? :D

P.S

Jag lever i "bloggvärlden" och inte i "facebookvärlden" ahha ´(A) bloggar e absolut mke bättre lungt 8D-!

alla barnen hade facebook utom fiffi hon levde i bloggge XD

2011-07-14 @ 00:12:42
Postat av: Eveline :) som har bloggen.

jaha, okej :)<3 Jo bloggar är riktigt bra de också:D<3 Men har du MSN :D?



/ EH <3

2011-07-14 @ 09:22:25
Postat av: Elinaa

EVELINE!!! då du ska ha tävlingen får du ha den i typ bara 1h för är så jobbigt annars :( hehehheehehheh :D

2011-07-14 @ 20:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0