forlåt...

for att jag inte bloggat jag har två st mailadresser så jag råkade skriva ion den gamla hela tin.. Så kom jag just på de h3h3 de ar ju den andra xD ! Men jag har vart ratt så trott på formiddan åh på dagen så har typ chillat å sett ♣VP♣ .
Men asså jag har ju som fått en onskelista nu av amanda.. Så jah den onskelistan kan nog gå igenom ifall inte de kommer nå battre forslag :) ! Men jag har typ suttit & dejtat datan också ;) love u extremt much computer ♥
Men har kommer lite svar på en del komentarer =)!

Ifall jag har film på mig och HP :) ♥ : Jodå visst fins de film på våran forsta omhoppningsrunda som gick KAOS..
Men traningar och den senaste hopptavlingen har gått super nu går han som en klocka med mig på ryggen :) !
Jag ska be pappa filma nasta hopp-pass med han =) !

Tack alla som komenterar om att min blogg e fin ♥

Love my readers 110% !!♥

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0