eyyy mannen.....

eheh bra rubrik då jaooww ! Men asså jag har inte kunnat blogga nånting.. sorry. eller så ides jag inte.....heheh.
Men jag har hoppat med kaninen igår ska ta nått skutt i dag så får ni se bilder :) Jag och Amanda byggde en kaninbur i går med 10 m omkrets =D den blev bra för att vi byggt! eller så kunde han bara hoppa ut två gånger
Men i dag så ska jag springa me han i selen på dan och ta nå skutt mot kbällen så blir de finfina bilder :) Ihopeso.
Men ska typ va me Amanda i dag också. Och i eftermiddag ska jag rida fröken:D<3 saknade fina fröken<3 LÄNGTAR STARKT!  vet inte om de blir på rundbanan eller i skogen vi får se vad elisabet säger! Men de kommer ett inlägg på kvällen iaf. Ska göra skyltar nu hejsvejs eller.........

Enjoy/ EH



och föresten!! glöm inte bort tävlingen & bläddra nedåt eller tryck på inlägget tävling och var me nu....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0