♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kanske vi ses igen? kanske vi inte ses igen? vad som an hander så kommer jag alltid alska dig, du ar en ponny som har fyllt stor plats i mitt plats ♥ Jag vet att du har de bra hos frida nu.. Men de finns faktist en tjej som saknar dig så grymt mycke att du inte ar medveten om hur mycket. Jag hade plamer for oss två jag hade tankt ta privatlektioner for att komma langt med den ponnyn som klickar for mig som bast. Men så kom den dar f*ckin skadan igen och forstorde allting våra vagar skiljs åt.. Vi gick åt varsitt håll. Jag vill se dig igen kunna kanna dig, nu ar de ingen ponny som kollar over spiltvaggen i stallet efter mig mer, de var du och jag som klickade, de kan jag sjalv erkanna vi passade tilsamans faktist. Jag kan skriva hur mycket som helst och de ska jag gora också.
Jag tankte att vi skulle hoppa KM igen precis som forra året nar vi tavlade vår tavlings debut på 60 cm och vi kom tre på tiden 21,6 jag var så j*vla stolt, vi klarade de vi nollade och blev placerade, jag var nastanhelt hundra på att du skulle stanna for att jag var så nervos, men de gjorde du inte. Vissa gav upp sina hopp på dig och gick vidare till någon annan, de gjorde jag inte jag fortsatte kampa och skulle minnsan klara våra mål. Men så kom dagen annonsen var ute på dig, jag var helt forstord sjalv visste jag att jag alldrig skulle få en ponny och tog vara på den tiden vi hade tilsamans.. Jag han bara rida dig tre gånger till efter våt tavlingsdebut.. Jag vill inte kanna så har nå mer jag vill ha dig nara mig och veta att jag får se dig hur mycket mer jag vill♥
Jag saknar dig Pool's Chantalie..



























De var karlek de..♥

// EH


Kommentarer
Postat av: Alexina

Tävlade du på Luleå ridklubb? Där tävlade jag i helgen och jag vann i en klass:)

2012-03-06 @ 16:29:20
URL: http://www.alexina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0