...

Jag har bara inte haft lust åh blogga på senaste tiden! Men de kommer ett inlägg nu då! de är så mycke roligare att skriva inlägg när man kan skriva så mycket mera om hästar!♥ dels så har jag använt blogspot en del för att blogg.se hade nå fel.. Men som ni ser så är jag tillbaka och nu är de "SOMMARLOV♥" chill asså (y'
jag har iallafall fått nya vänner dom senaste veckorna♥ Celise<3 melie<3 & ALva:D<3 shit vad ni är bra!
Jag har hunnit vara på norrskenets hopptävlingar, emn ridit, osv.
Jajja sissta lektionen för terminen var ju för två veckor och en dag sen vi hade hoppning och vi hade MArtina som vikarie:D Så vi typ börja ställa fram oxrar åh plank osv, de hade vi nog inte fått för sary men eftersom de är väldigt olika nivåer i våran grupp så klarade ju iaf jag angelica och alva dom höjderna vi hade högre kan vi också (; Men jag fick iaf peppsan de var första gången jag red henne :D hon var pigg men asfin ponnu♥ ehja bara för att mina läsare är så gulliga så måste ni få litte bilder ofcourse!  I love summer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0