en bit på vägen åtminstonde..

hallå! nu har man kommit en bit på vägen åtminstonde "som rubriken sa"
Men vi har iallafall stannat  och käkat på gävlebron, eller jag typ käka inte där för de fanns bara kyckling och jag åt de till middag i går och i förrgår och till lunch i dag medans dom andra ätit burgare. Men jag gick ner på preem och köpte yogurt och baguette. kollat fb-n och chatta me folk men nu är vi i allafall i upsala orkar inte lägga upp nå mer bilinlägg utan de får bli på hemvägen.. Men blogga kommer jag allt göra :)! kanke lägger upp ett inlägg strax vid stockholm så får ni lite bilder på hur stora ängarna och de är. de är sjukt, om man jämför me hemma så ;) heido!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0