du kan gråta ner på gatan men jag glommer alldrig bort vad du gjort..

asså jag stor mig så in i helvette på folk som snackar skit om en som dom inte ens kanner, utan bara bekanta
den personen kan lika garna vara assnall också snackar folk skit om den personen, hon kan va fjortis hon kan bli whatever she want, men andå så snackar folk skit om henne, jag vet folket som kommer kanna sig traffade av de har inlagget om dom laser det. Bara one word to you: Du känner inte mig ! Du vet knappt vem jag är
Folk snackar om att Nellie Berntsson e fjortis och typ snackar skit om henne osv ni knr inte hon ni vet inte vem hon ar overhuvudtaget, ni vet vem hon ar men inte som person. Jag kanner inte heller henne men jag snackar tametusan inte skit om folket jag inte kanner! Nellie berntsson e en persson jag ser upp till fast hon ar två år yngre, hon ar en framgångsrik ryttare som e helt awesome vissa klagar på att hon rider dåligt men kolla tillbak i dina år hur du red nar du var 10 och 11 år, så snalla herregud sluta klaga for hon e helt awesome!!♥
www.nellieberntsson.se så fina♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0