Den har kingsland-trojan.......

hamtar jag imårn....
Bild forstor..... men den ar serisrosa med marinblå lappar på armbågarna =) och ett KL marke på ena armen =P
"de najsiga e ju att man får tavla i den på lokala ;D"

Men ialafall så var jag hos faster me kusin och en till faster, syster och pappa :) ! Vi åt kottfarsås och spagetti ;) och sen glass p: !
Men sen har jag chillat och sett ah jag tror ni fattar.....VampireDiaries♥
Men nu sitter jag och chattar med folk på FB :) Men som jag lovade er........Ska borja med  Hejdåskyltar nar jag kommer hem :')


// EH

Kommentarer
Postat av: Angelica

vadå hejdå skyltar? (;

2011-07-24 @ 22:20:31
URL: http://kulltorpsbramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0