bloggsvar:

Postat av: linaaa från göte

håller med anne.. men okej vi kan lägga de bakom oss.. <3 men föresten är det dina ponnyer på headern? eller nån av dom iaf? min andra fråga är: visst bor du i skellefteå? :) vore iaf 7kt kul att få träffa dej nån gång <3 bor på en gård med en storhäst-mulle en dponny-cola och våran lilla bponny-barbie <3<3<3<3 fast vill köpa en ponny i norrbotten som är ett gotlandsruss skitfin typ :D! .. tror den står i luleå-boden området nånstanans! men det värkar som att den ponnin kan bli min framtid :D <3 mamma tk det värkar som det iaf!


Evelines svar: nej tyvär inte mina ponnyer :) men den fuxa ponnyn me stjärn med mig på ryggen är min förra foderponny Pluto :)<3 skulle va kul och träffa dig me!:D  om du lägger till mig som vän på Facebook Eveline Henriksson så kan jag berätta om de där fina russet:)!

ponnytjejen<3: sjukt fina magarpå ponnyerna! och ditt hår ba glänste under en as snygg hjälm , är det din hjälm?
iaf diggar din bloogg (Y)

Evelines svar: Jo de är min hjälm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0