alska mig osminkad och hata mig smikand de e sån jag ar och kommer forbli.

Tjenare asså love my readers♥ Tevlingen avslutas den 5 augusti kl 20.00 . Men nanananananananananana iallafall så checkar jag VP samtidigt som jag sitter vid datan :) last nåra bloggar jag tycker bra, bla www.emiliahr.blogg.se och www.typhannaj.blogg.se och såklart Nellies blogg www.nellieberntsson.se :) <3 Love your blog ;) ! Men Jag brukar som checka dom bloggarna ratt så ofta iaf :) vanta lite.. Emn gokvall ;D heheh xD Men Pappa kom hem for ett tag sen och samtidigt som bomben exploderade i Oslo halvfyra så skulle han egentligen vart dar och traffa en kompis med de regnade och då ides han inte fara.. Snacka om tur! Och så har de vart någon som har klatt ut sig till Polis och åkt farja over till ett laget med barn från 13-18 år? och skjutit de var minst 1000 ungdommar dar men de var mellan 10-3o pers som dott..! Dumma maniskor som gor sånt! Men nu vidare från det.. Men har kommer iallfall lite frågr om mig fatt jag har tråk ;) ! Fisk eller badkruka: sjöhest ^^ Saft eller alkohol: saft Hur många kuddar sover du med: 2 Favoritväder: sol och 23+ ♥ garna varmare !♥ Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: flygplan, mobil, och mobilladdare attans glomde bensin.. Spelar du nåt instrument: nee Morgon- eller nattmänniska: vaknar tidigt och lagger mig sent Sparare eller slösare: bådaa eller mest slosaaa Bästa film: Vampire diaries e de basta som finns ♥ Tror på liv på andra planeter: njee Kommer du ihåg din första kärlek: jaaa i trean fast de var som inte riktigt heheh.. Älskar du henne/honom fortfarande: ooh nej? Har du några homosexuella vänner: Nej? Tror du på mirakel: ibland Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: always ;) Ser du dig själv som tolerant mot andra: emn va? Ser du på kärleken som ett misstag: ibland, då man ar fast vi nån som sen inte fins nåmer Hur många barn vill du ha när du blir stor: ? Bio eller promenad: bio ♥ Är du kittlig: teheee jaa Snarkar du? typ xD Stjärntecken? skytten Rädd för insekter: jaa.. Äckligaste insekten: sniglar och maskar och spindlar Största svaghet: vet inte Det här är jag bra på: olika Bästa bok? De finns måångaa Om du fick välja en superkraft, spola tillbak tiden helt klart Vad vill du jobba som? jag vet inte Chips, morötter eller godis? chips (y Pizza eller hamburgare? hamburgare lätt! Skriver du dagbok? om blogg raknas så ja.. Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Jag vet inte framtiden har inte hant an :) Stökigt eller välstädat? valstadat, men mitt rum eh jaa.. Gungar du på stolenn? ehjo Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? neejjjjj! Vilken hand håller du gaffeln i ? hoger, vanster e for fint for mig ;) Är du rädd för blod? nej.

Kommentarer
Postat av: Michelle

super härlig blogg(:

2011-07-23 @ 09:50:53
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0