- helgen kommer va grym -

i dag kom rebecca till mig efter skolan =)! Hon följde mig till Pavve!<3 Red han barbacka :D! De gör jag imårgon också. Drar till stallet runt tio så tar jag en morogntur runt knösenrundan. guuud jag älskar verkligen den hästen, så posetiv till allting. Han var töstig i dag så var de is över en vattenpöl då grävde han me hoven tills de kom vatten och försökte dricka,,,, naaaw<3 men jag tog en kort sväng såå han fick ju dricka ganska så snart :)!<3 Han är världens mysigaste och snällaste... Men anyway. Följde med Rebecca till hennes ponny Beauty for bell "bella" Så söööt! Kan väll bjussa på nåra bilder ;)!
Imårron blir de att va me malin efter pavve!<3 Sakaaaaar malin grymt <3
nåjanåjaaa bildeeeer!
jag och becka råka skämma ut oss en aning eller aok mässt jag...
visst e hon och bella bara för sötaaa<3!?
tycker detta e sjukt coolt! hon som äger bella "Angelina" bloggar ju på norrlandsryttarna. De är mångas drömm att få sitta på denna ponny och denna ponny och en av mina närmsta vänner har den nästan som sin egna! tycker hon och bellaa e supersöta i hop!<3^^
// EH

Kommentarer
Postat av: Amanda

så söta och fina bilder!

2011-12-11 @ 12:57:45
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0