You.....

Hej, pappa åh jag väckte syster vid 8 gav hon paket osv ;) ! så gick jag åh la mig igen vakna sen halv elva, asså guud faktist en av de få gånger de längsta jag sovit under sommar lovet :o ! Åsså börjar den där f*cking skolan på måndag också......asså nä sommarlovet borde hålla i sig mycke längre än bara två  månader.......Ajja haft de helt najs med hästar osv såååååååå, och jag trodde de skulle bli en ridfri sommar, men de blev de inte alls snarare tvärt om ;) Börja rida Sunny så blev hon såld så börja jag rida fröken, så har jag ridit lufsen en gång pandora 2 gr brama 1 g adam 1 gång åsså en storhäst på en ridskola skritta, jag kommer dock inte ihåg vad han hette ;b !
Men asså ska va med Angelica i dag så, tror hon ska hjälpa mig och dekorera cupcakes ;) !
Också vet jag inte hur man gör tidsinställda inlägg så de kommer uppdat. På kvällen ;) !

GLÖM INTE BORT TÄVLINGEN BLÄDDRA NEDÅT TVÅ INLÄGG !!



Grattis syrran !


// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0