wooooooppssss....

trorjag glömde skriva te hanna.....Men här kommer de ist:D Assåeeee jaa...Men jag har ju bah tävla ryttarteste åh fårr typ 7,3 och 6,8 osv... Räknas de som 73 och 68 ? Eller ja ;) ? jajja om du is kan du ju svara på en komentar FB eller på din blogg osv.

MEn vi har besök nu då av morbror låsaskusin och han b-brud! Jag bakade rabarberpaj till oss alla osv den blev god :d <3 Åsså sprang ja me stampe tror han ska få hoppa imrg eller på torsdag, ska satsa på att få 4/5 felfria 2 pinnar. Och ett försök iaf ska försöka satsa på minst en rivning eller att klara de en gång med tre pinnar =) Då kommer vi som galningar på tävlingar!;D<3 Min ninis stampe is tha king! yesyes! but

jag bara påmionner er en sak liksom tävlingen pågår fortf bläddra ner förf*n :D åh va me,,




yäääää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0