When some one is gone, you allways stay dear.

Dagen började bra. Allting slutade med glädje och sorg..♥ Först så vare skola osv. Ganska låååångttråkigt om man säger så! Sen drog jag och Angelica till hennes Pownieplutt, fixa maten åt henne åsåå, sen skulle vi rida in till byn egentligen men de blev på ängen för annars hade vi fått stressa som bara den sen till LRK och stressa är inte OK. Men Brama stod ju i går ¨så hon var rätt så pigg i dag. Vi red halva passet var. Bilder där i från kommer också. Efter passet så satte vi på pannkaka och Pizza i mikron så käka i bilen och drog till LRK ! Angelica red Ozzy iaf ;) ! Såg att Fridas syrror var på läktaren osv och jag till angelica då bah....Har en känsla av att världens finaste ponny står nere i stallet! Så går vi ner till stallet...Gissa om jag hade rätt känsla eller? Klart jag hade, alltid som förr stod hon där<3 Pool's Chantalie !♥


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥





Åsså en tråkig sak.............


Min & en kompis förra foderponny har tagit sina sista andetag här på jorden....
Vila i frid Finaste Yasmine "Yassa" !♥



Allt på samma dag......En del av mig är lycklig, en del av mig är förstörd...




// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0