Tjenareee....!

Jag har varit i gällivare så ni vet dom här två dagarna =) Och mormor lägger undan datan när vi kommer så därför hade jag inte tillgång till internet..Men de var jättekul ! Träffade Morris♥ Eller var me han ungefär 24/7 . heheheh! fiskade också fick min första fisk den vägde mer än 2 kg :D men en gäddjävel var de då :s ! Men asså BLÄ eller inte men ååh Bilderna på dom jättecoola-schabrakena bilderna kom inte upp pga att de var nå damp me de inlägget just :( Dom var faktist jättefina! svar till ELINA: Jag vet de funka inte =( . Men länknigen tilöl sidan kommer ikväll:D !

Nu ska Eveline dra till Boden så vi syns ! // EH

Kommentarer
Postat av: Elinaaaa

Jag vill seeeee :((

2011-08-11 @ 22:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0