Till er avundsjuka............

Asså gud, jag hade hoppgrupp i måndags och en av mina närmaste vänner har ju fått en egen ponny!:D<3
Men då finns de ju folk som inte kan glädja sig åt andras framgång och trycker ner en i stället. Säger bara en sak
Avundsjuka, hon har ful man, åh hon är så feg.....Men gud sluta klaga ni vet inte hur ponnyn är, ni har inte ens rört henne! Bara för att hon kommer gå så mycke längre än oss ridskoleryttare. så finns de folk som förstör för hennes framgång, sluta vara avundsjuka för hon kommer bli så mycke bättre än er. Sluta klaga på hennes ridning för hon har en underbar ponny som hoppar allt och skulle inte ens tveka om hon skulle komma galet,
Sluta klaga för att ni vet att hon kommer gå längre!

Här är bilder på mina FINA tjejjer !!♥




        






























DE VAR MINA SÖTISAR DE ! ♥



OCH INGEN SKA FÖRSTÖRA DERAS FRAMGÅNG!! Om folken jag menar läser de här så kommer dom känna sig träffade !!




// EH




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ponnyn var ju skitsnygg och dom passar som handen i hansken !<3 Fy skäms på dom som säger sånt stör mig också på sånna!!

Postat av: En fundersam 14åring..

Blir bara lite confused.. Varför skriver du att hon kommer gå mycket längre än ridskoleryttare, de har väl nästan samma förutsättningar att kunna bli riktigt duktiga, trots att de inte har någon egen häst?

2011-08-18 @ 22:29:35
Postat av: lisa

man utveklas ju snabbare med egen häst

tro mig det tar ganska länge innan man får börja med typ framdelsväningar,min kompis har ridigt i snart 6 år och har inte får börja än

men jag har bara ridigt i 2 år på egen häst och hoppar 90, gör framdelsväningar,shenklvikning i alla gång arter och sånt

2011-08-19 @ 21:22:13
Postat av: en gapig 7 åring

vem har tagit bilderna

2011-08-19 @ 21:25:36
Postat av: amanda

jag har tagit bilderna

2011-08-20 @ 13:00:32
URL: http://theamandabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0