This is.......

Awesome ! Asså, tror nästan jag inte kan ha nån bloggpaus menåååå i have to :(....... Statistiken har stigit igen och är sjukt bra ! Love my readers..♥ Nu är de ordet tillbacka kändes som att de inte gick att skriva tidigare när de var lite ;) . Men nu så kan man ha Tävlingar oftara åså.... Ska försöka göra tidsinställda in lägg,, Men hur gör man :o ? Asså fett svårt typ..............
Aja, men ni ska få ut bilder osv i dag så de är liksom kul åh kika in på min blogg under de två dagarna vi ska va utam internett..:) Ehhheheeh kul ens, åsså har jag under 25 kr på mobilen fatt jag surfat upp dom också.
Men de kommer ut en ÖVERRASKING på bloggen i dag ! Så kika in lite då & då så är ni säkra på att ni inte missar ! Allt kommer innan 12.00 så håll utkik från nu till dess ! 



 

Kommentarer
Postat av: hejsan <3

hur monga läsare har du =)

2011-08-09 @ 22:16:05
Postat av: Elinaa

Jag kan inte se bilderna elr komentera inlägget med schabrakerna :O ? så de är drf jag komenterar här :P

2011-08-10 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0