Svar på komentar:

komenterat av, en fundersam fjortonåringåring:
Blir bara lite confused.. Varför skriver du att hon kommer gå mycket längre än ridskoleryttare, de har väl nästan samma förutsättningar att kunna bli riktigt duktiga, trots att de inte har någon egen häst?



Svar: Jo självklart har ju alla förutsättningar att bli lika duktiga som privat ägare! Men har man en egen så kan man nöta på de man måste träna på och inte följa ett schema, vilket ger resultat!
Alla kan bli duktiga även ridskole ryttare! Men som bästa resultat får man om man har en egen/foder. Själv rider jag på ridskola och lär mig massor! Visst jag är duktig men inte så duktig så jag skulle kunna rida in på en LC och vinna klassen, skulle nog alldrig hända mig eftersom jag inte har så mycke chans och träna på de jag måste nöta på. Men jag menar inget illa med inlägget om angelica & brama, skrev de endast för att dom ska tänka efter lite som snackat om henne och ponnyn.............

MVH eveline =) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0