Stan all day....

Asså fick en komentar om att jag är mykke oaktiv osv....Igår var de faktist av en anledning....Vi for upp till stugan och sov där en natt :) ! AHAHhaha nu ska jag berätta hur de gick då.. vi har ju en cross som är en PW80 ahahahah åsså körde jag litte i skogen så fastna den i en stubbe åsså gasa jag full gas för jag visste inte att jag satt fast xD så jaaaah..Sen när den komls så höll jag ju i gasen så jag överstegraaa åh bah asgarva sen hahahahah! Film kommer sen! Tycker jag ska få ta MC-kort nästa år hur som hälst! Är ju duktig ändåm flästa Flickor 98 på de så! Så läser jag en asit bra bok, den heter Kitty och spökhistorierna. Tycker dom ska göra en serie av alla historierna för dom e awesome bra! Sen så var jag på stan hela dan i dag med mammi och syrran köte massa kläder osv! Sen for man till hertsön och köpte en bur en transportvattenflaska och ett kaninhus totalt 195:- Satt i hop den nya buren med hans gamla så han har dubbelt så stort nu!:D Happykanin lixom!
Såååå nu äre väll bara att tagga till skoldan imårn....Eller så inte-,!
Blev inte åh rida nån Lufsen idag :( För vi kom hem så sent......Ska rida han imårn i stället :D Saknar åh rida fröken :( hoppas jag får göra de snart !♥





AJaaaooo ska gå in på www.cdon.com och beställa Vampire diaries 2 och gosh wisper såå heiiidooo






// EH

Kommentarer
Postat av: NellieB

sv. tack . Bra att du ändrat uppfattning =D

Du är en bra blogg vän. Hiss till dej!! <3

2011-08-21 @ 21:31:44
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: ebba

Fin bloggg sötis! <3

2011-08-22 @ 11:37:52
URL: http://ebbalye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0