När jag tänker tillbaka börjar tårarna och rinna......<3

När jag börjat på BRK i gen fått berömm för att jag red Pessoa så bra. Så påminner de mig så sjukt mycke om tiden då den enda jag älskade var Klio "Hembys Klio" vi fick beröm varje gång ba du rider hon i from, du och klio e coola tillsammans, ni passar ju jätte bra! Hon gillar dig och du gillar hon! Alla komentarer seriöst.....Medan en del av mig är glad när jag får mycke beröm så finns alltid den tunga biten, då jag saknar just den underbaraste ponnyn man kunde hitta över himmel och jord. Såklart finns ju Yassa, pluto, Chanta & Sunny dom betyder ju mäst för mig också men, du klio var den bästa som fanns då!<3 Fyfaan vad jag saknar dig MIN finaste ängel ♥

Hembys klio
1994
Okänd
Äg: Bodens Ridklubb.



Med dej var jag alltid lycklig ♥ Vila i frid, världens finaste ponny!



EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0