när jag ser dig får jag känslorna jag hade när du var min..........

Du är den finaste som finns över himmel & jord ! Utan den här ponnyn hade jag inte vart någonstans i ridningen, hade inte han funnits i mitt liv så hade jag inte vart på den nivån jag är på nu. De var inte du som lärde mig, men tack vare dig så har jag bytt ridskola och lärt mig massor. Du har lärt mig en sak, en sak som är de viktigaste inom ridningen tålamod. Om du bara visste hur mycket jag älskade dig......Om du bara visste <3 I mina ögon är du vackrast, i mina ögon finns de ingen finare än du, i någon annans ögon får du va hur ful som helst dom kan hata dig hut mycke dom vill, men i mina ögon är du alltid världens vackraste, coolaste, finaste, bästaste ponnyn man kan tänka sig !<3 Första gången jag såg dig tänkte jag den där ponnyn ska bli min ! Och gissa vad du blev jo just min och rebeccas ponny, även om du var på foder så var du som våran, vi fick ha dig hur länge vi ville.
I början så klickade vi inte så bra i stallet var du hur underbar som helst men i ridningen hade vi våra motgångar och jag skulle inte alls ha dig mer du var världens dummaste tyckte jag, men själv viste jag att jag inte menade det<3 i slutet när vi hade dig så gick de super jag red utan ledare, men då var ju problemet med rebecca hon ville inte ha honom.....Så vi hittade yassa då. Men sista dan me dig glömmer jag alldrig,, de sista jag sa innan jag stängde stalldörren var, JAG ÄLSKAR DIG PLUTO !♥ Skoldagen var ingen höjdare för mig på fredan jag kunde inte sluta tänka på dig alla våra roliga minnen allt vi gjort tillsammans,,<3
Idag var de fjärde gången jag träffade dig efter den dagen jag var överlycklig ! Tog bilder på dig MASSOR såklart ! Men nu är jag inte långt borta killen jag börjar på Bodens Ridklubb igen nästa vecka gud vad jag ska pyssla med dig.! Jag ska krama dig så mycke jag kan ta vara på all tid i världen vi har !! Och somsagt

När jag ser dig får jag känslorna jag hade när du var min..♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

chanta då!? du var ju så glad nyss över "att det skulle bli ni två" igen å allt eller!? jaja ditt liv dina val! ;)men asså att du skulle tävla hon igen det trodde jag då minsann men.. ajja det här blir säkert super oxxååå ! kram/ bloggläsare :D

2011-08-11 @ 22:34:56
Postat av: Hanna

Ska du sluta på lrk? ;o

2011-08-12 @ 09:48:30
URL: http://kanintjejjen.blogspot.com
Postat av: Hanna

Ska du sluta på lrk? ;o

2011-08-12 @ 09:48:45
URL: http://kanintjejjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0