komentarsvar osv blablablaaa.......

tjenaaa asså jag har typ blogga hypermykkeee! MEn idaaah så ska jag int gö så mycke eller jo man ska ju åka i väh åsånt till elvira typ och följa på travet när hon rider snabbgalopp med Pandora (y' Red den finisen i går kan berätta om passet: Hon gick jättebra söktesig neråt gick på tygeln arbetade bra hade energisk takt, hon var mycket mer frammåt nu när jag red hon rätt. Jag kanske skulle rida hon imårn...? Men jag och Elvira ska pröva rida henne med " Happy Mouth Apple Bett " Eftersom hon hatar bett så ska vi pröva med smakbett på henne och se om hon tänker lite mer på smaken än att tjorva me skallen och hålla på! Den ponnyn e grym kan jag då säga! Love U Pandora!<3
 
Men aaooo så cykla men hem i går efter att ha sovit hos Elvira och såg ¨då Hanne som man int sett på ett tag:D<3!


Men de kommer nå mer inlägg sen så håll utkik mabe a bildbomb :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0