jfndkjvdsnvndjnvkjf

Hej, har haft fullt upp alla dar och de är ju lixom sista sommarlovs veckan så varför sitta inne vid datan när de är sol inne lixom ? Och jag vet också vem en anonym är som komenterar! Tycker de är bätte och mycke roligare om ni komenterar me era namn, själv skriver jag inte ut på andra bloggar när jag komenterar att jag är anonym...Nope skriver mitt riktiga namn i stället! Och för er som vill veta så har dom tagit bort dom flästa av schabraken som var coolast osv men tre komentarer på de här inlägget så ger jag er länken anyway...!
i måndas såå var jag me Amanda vi var hos hon å typ gjorde plättar me chokladgrädde (y' fast sliskit blev de så de blev bara två plättar för mig x) ! Sen så var de hoppgrupp på LRK skulle ju haft Comet men angelica hade me sig sin egna så jag tog bonbon som hon skulle haft :) Han hoppa allt som han alltid gör på träning, men var taggad ;) ! Ajja själv tyckte jag början vart KATASTROF, han landa i höger galopp i vänster varv, han blev stark å jag tyckte jag slet i munnen :/ ! de vet jag att jag gjorde då....håller på att träna bort de !! Men i slutet kom jag i rätt galopp han tog de RÄTT så lungt iaf så de blev ett OK pass för mig! Sen sov jag hos amanda vi gjorde typ inge gömde hennes money osv.......Sen så jaaah vi tar då när vi var på BRK pappa köpte maxmat så käka vi när vi kom så tog jag ut pluto till vattenspiltan och duscha han :) ! han var jätteduktig!! så luktade han godast i stallet han luktade vanilj och schampo utan konstgjorda medel! Sen så red jag lektion gissa vem jag red ;) ? Passet gick bra ponnyn/hästen sökte sig neråt och axeptera mina hjälper med åh tugga på bettet! Sen så skulle vi driva hästen frammåt och göra halt med sittbenen och de går ju iaf rätt så bra med en 6åring! Men han var fin åsåå iaf, så skulle vi göra skänkelvikning med sittbenen också,, åh ponnyn/hästen hade inte gjort så mycke sånt så de gick sådär ! :)
Nu får ni ta och gissa vem osv, så kommer bildbomb, länk, dagen om vad jag gjort osv :D <3 Ska gå och baka
CUPCAKES nu bild kommer på dom i kväll :D !
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0