jaja okej de kommer om ett tag ny design! så slipper man skriva i inlägget.

Tjåååå lixom ! asså orka inte blogga i går för jag var me kompis ! Vi var i stallet och fixa. Så sov becka över hos mig ;) vi typ asgarva åt massa videor på youtube, så drömde jag nå asskumt inatt:o! typ att en ponny fick en blå hov istället för blånagel åsså när de gick bort för den ponnyn så kasta man en sten på en låda me massa namn så hamna de på en ponnys namn som heter bonbon, så vakna jag, vad roligt jag drömmer...Jodå!
Sen så idag så for jag in till BRK, cheka lite tävlingar kommer bilder på vad jag köpt från "AB Nian"
Sen så typ kom Ida till stallet så snacka man me henne jag, ceslise, och hanne diskutera typ :o 1 Sen så diskutera jag åh ida om att vi är rädda att en viss person kommer och förstör gruppen :s !
Sen så var de stallvärdinne möte årets första fick Heddas nummer av hanne så smsa om jag kunde bli de och fadder så sen så gick jag på mötet ska vara stallvärdinna åt en grupp på tisdagar som är klockan 17-18. Sen så ska man typ fixa massa annat innan också ;) ! så fick man ju en fadderponny också, komentera och gissa vem, okej kan säga de nu men PLUTO :D<3!! ÄlskarHannesHänderLixomBaraFörAtt jag alldrig brukar vinna i lotteri åh så åsså blev de jag snacka om glad man är :D !!
//EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0