Jag skulle hoppat HP men de blev Ozzy, pga......

att de kommit en ny tjej som är typ tio år i hoppgruppen, och hon ville inte ha ozzy och jag vet att jag får bra fart på Ozzy så vi böt ponny, de blev bäst så. Det var JÄTTEVARMT i ridhuset och ändå sken solen ute...........Asså ville hoppa ute, jag typ dog :o Så eftersom Ozzy var svettig innan vi började rida tillåme, så var han extra seg, men han var inte så där seg så han inte hoppade, nejnej. Bara extra jobbig! Eftersom de var så varmt i ridhuset så påverkar de ju mig också, alla tyckte ju de var svinvarmt osv......Annars är jag nöjd med han me tanke på att han var svettig redan innan passet :) Justjaaaaaa Emma följde ju :b !
Skoldan, var rätt så chill, efter skolan drog jag åh vänner till en kompis gjorde olika saker osv :)

Maxmat blev de middag, de satt perfekt bara att jag inte var nå hungirg......






Nu kommer den stora vinnaren i ett inlägg kika efter!:D





// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0