Jag har seriöst

ingen blogglust alls men..............................eller så finns de nå som heter orkar inte de e så tråkit me lite statistik:( hhheheheh ! Men jag har varit på LK "luleå kalaset" Och jag måste bara säga att nananananna batman var den bästa ! <3 Men i går kväll var jag där me Elvira assåååå vi åkte typ två karuseller Stardancer & Brakedancer assåååå ååh hon ville int åka batman :( Men hur som helst vann hon en stoooorr Choklad (y'
Sen så sov vi hos hon osv så red vi dagen efterpå "igår" altså.
Red Pandora på bett de var första gången jag red hon på de i början var hon seg och sökte sig neråt men sen i mitten av passet börja hon gå mer frammåt och gick klockrent! I slutet tröttna hon och skulle då inte gå frammåt så peta jag me spöt bocka två gånger sen så gick hon fram då hade hon fart i stället men blev stel som en pinne...... Ajja hon var sjukt duktig ändå :) <3 Vill ni ha bilder från de passet ? komentera and tell i sådna fall ;) !
Justjaaaaa.....
Red ju Lufsen i Fredag han var jättefin..<3 Vill ni ha bild från de passet ?
KoMeNtErA i SåDnA fAlL :D !

Kommentarer
Postat av: Elinaa

jaaa! :D

2011-08-07 @ 13:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0