It´s hard to explain........

Komenterat av Hanna: Ska du sluta på lrk ;o ?
Svar: Ja de ska jag ! Men jag ska fortsätta på LRK så länge vi har betalt eftersom man betala till typ mitten av höstterminen på våren :).

Komenterat av Anonym: chanta då!? du var ju så glad nyss över "att det skulle bli ni två" igen å allt eller!? jaja ditt liv dina val! ;)men asså att du skulle tävla hon igen det trodde jag då minsann men.. ajja det här blir säkert super oxxååå ! kram/ bloggläsare :D
Svar: Tro mig de är inte pga Chanta jag byter, hon är värd att dö för ! Jag kommer sakna henne GRYMT mycket !
Och om hon kommer tillbaka till hösten och får gå lektioner så ska jag tävla hon i dressyrtävlingen som kommer, och om jag hinner vara med på hopptävlingen också ifall hon får hoppa så ska jag också de !:D Men tro mig hon är en av dom två ponnyer som betyder mest för mig och de är inte nån anledning av hon för att jag ska byta :)

// EH

Anledning varför jag byter: Dom rider i en timme på BRK, jag har större möjlighet att komma ut på lokala tävlingar så småning om,, och dom tar in Max 8-9 pers per grupp och 5 st i hopp/dressyrgrupp ! Dels så är de bara en mil till BRK från mig och 3 mil till hertsön..! Och mamma kan hämta mig efter jobbet när jag har lektionen är slut eftersom dom måste ta kvällspass i bland på jobbet....... Så nu vet ni och behöver inte fråga mer :) !


// EH :b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0