I taxin i trappen i hissen i hallen, jag faller....

hähähäh random rubrik liksom ! Snackar me becka i tele osv,, så ganska svårt åh skriva samtidigt lixom,, fast vi la på nu vi pratade i prick 3:00 minuter xd...........Dunkar Veronica Maggio (y' Men, statistiken är sjukt bra faktist ! Love my readers liksom <3 men e typ förkyld :s och har vart de ett tag nu så de var inget nytt.......Men läser runt på en del bloggar jag tycker är bra bl.a www.emiliahr.blogg.se och www.nellieberntsson.blogg.se "nellie har inte uppdat så mycke så har liksom glömt den nästan:/" åsså www.norrlandscheyorna.blogg.se men dom två börjar typ blogga på sina egna bloggar iställe osv ? Sen så har jag läst www.typhannaj.blogg.se åsså har jag läst www.ridskoleteamet.blogg.se åsså............................................så var de inge mer ;) hahah åsså i natt när jag satt på FB kände jag mig typ helt blind så jag zooma in typ asmycke åsså var ju bokstäverna jääääättesmå då också,, eller så inte.
Sen så kommer Becka till mig så ska vi typ ta bussen in till boden åh gå till BRK dressyrtävlingar idag you know, ska pussa asmycke på pluto ♥ . Sen sover vi förmodligen hos nån av oss, fixa i stalle här hemma kommer jag och rebecca säkert göra, Vi gjorde mycke i går snart kan ha hästar dr också :D ! hihiihih. Åsså kommer de bilder ikväll på nå rolit typ så aja slänger in en nu, så har ni nå att titta på till i eftermiddag eller kvällen ;D
Gammal bild på mig och bästvän ♥
// EH

Kommentarer
Postat av: Elinaa

Jag tycker du ska byta design.... :D hihihi

2011-08-13 @ 10:46:09
Postat av: detskasuskitai

Ofta bästavänn? du är ju alldig med hon

2011-08-15 @ 11:52:30
Postat av: du vet

vem är det som skriver bloggar ;O

2011-08-15 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0