Hiss & Diss / Procent %


Hiss till sånnahär tuffa schabrak !



d
iss till sånna här schabrak




  !




Anledningen till att jag hissar de första schabraket är för: Hissar inte just bara de schabraket utan hissar sådna schabrak med märken tex " Gold Medal, G&G, Kingsland, USA schabrak osv allt sånna. 99% snyggt till tuffa schabrak!

Anledning till att jag dissar dom andra två schabraken är för att: Jag tycker inte dom är särskilt fina om man kommer på en tävling....Dom ser som så bejbiaktiga ut och dom är inte särskilt snygga. Många ridskole ryttare har sånna. A okej de  är super gullit om de är typ en shettis och en liten flicka som kommer ridande, eller en liten flicka med sin supersöta ponny  de är super sweet tycker jag! Men annars ger jag en stor diss till dom !
Som sagt är de en liten flicka och hennes supersöta ponny blir de 100% gullit men annars hehheh 15% av 100 möjliga .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0