heyyyy!

Hej på er :D I dag var de ju första skol dan :) hehheuu asså första veckan för mig och klassen kommer inte va dålig imårn ska vi baka gruppen som jag sitter i i klassrummet ska baka Cupcakes (y' Så de blir bara bra!
Sen så börjar allvaret nästa vecka...........Men asså ska plugga som tusan för att få bra betyg nu! Pluggar man bra, känar man mykke pengar, right ;) ? !  Ajja jag och kompis drog till ica och köte tuggummi åh klubba så ja....... Sen efter skolan drog jag hem böt om och drog till stallet :) Red Lufsen. De gick superbra! HAn skötte sig finnemang i traven, och eftersom han är travare tycker jag han var extremt duktig på kort trav! I galoppen var han springig så jag fick hålla han ordenligt och samtidigt driva så han inte slänger sig in i galoppen..Annars gick allt bra! Sen så har jah inte gjort så mykke, eller jo angelica ringde och berätta att hon och brama hade tagit ett nytt rekord! 1 m så kul att höra! dom kommer gå långt dom där två!<3
Sen så har Nellie berntsson kika in på min blogg och lämna ett komentar svar :D Så kul att hon gjort de !!<3
du är också en bra vän inom bloggvärlden!♥ 
nu ska jag ta gå upp åh slå på nån bra film..........Helt trött i huvvet efterdagen.....

Ajja vi hörs sötisar !

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0