FärglAda, snygga, coola, jag e helt kär i dom här

schabraken iallafall vissa av dom <3

hitta dom på en amrikansk hemsida supersnygga verkligen men DOLLAR är så dyrt så jag själv skulle inte ha råd att betala schabraket+att tullen på flygplatsen genomsöker de och då kostar de typ 200? nåja bilder kommer nu de kan bli lite mycket men visa dom för folk och be de folket visa dom för andra svergies ryttare borde sluta tänka på märken. Kolla på Färglada, Snygga, Coola, jag är helt kär i dom schabraken asså okej inte alla men en bild på coola benlindor kommer också :) . 




























        





Sådär ! När jag har internett igen så ska ni få länkningen till hemsidan vars man kan köpa schabraken.

Så här gör vi schabraket högst upp är nummer 1 och så räknar man neråt 2,3,4,5,6,7,8,9,10 ja ni fattar så röstar man på de snyggaste schabraket i en komentar så ser vi vilket schabrak folket tycker e snyggast !

// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0