Dont fourget who you are, when you know your self.

Heyyyyy, blev ingen bio för er som vill veta de var helt fullt på den kvart översex så kunde man ju inte heller gå på en bio som är 21.00-23.05 på en söndag heller så de får va......Men ska se den på fredag, med Alva såklart!
Men var med Elvira iaf på eftermiddagen/kvällen så gjorde vi massa videobloggar, hääh ska överföra dom när jag är hos hon inloggad men lovar inget ;)! Tror vi ska gö sånna imårn på skolan också ! Yeeeyy skolan börjar. Eller så nä sommarlovet får komma tillbaka tycker jag! Men de var ju typ jättevart i dag så jag kunde ju gå i mina sommarbyxor. Men imårn är de ju hoppgrupp vill hoppa
Håppi <3 Annars spelar de nog ingen roll, alla ponnyer e fina på sina sätt och man behöver ju faktist variera lite. Eftersom jag vet hur HP funkar nu så går han som en klocka i hoppningen för mig nu så ska väll börja variera lite.....Hoppar ju nästan bara dom som man måste rida i gång bla.a HP, Ozzy, Vernell, Aok vernell e inte lat men Ozzy och HP brukar ju va de, så nu går dom ju llixom bra när jag vet hur jag ska göra så jaaaa, men hoppas ändå på HP!
// EH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0