de kommer alldrig bli som de var förr......

rubriken säger rätt så mycke men jag skriver inget på bloggen..................Vill bara till stallet, pussa på pluto och hoppas på att allt ska bli bättre <3 Älskar den ponnyn så obeskrivligt mycke! Finns ingen bättre.................Ajjaaaooo på skolan gick jag åh angelica efter lunchen till gamla skolan som vi gick från 0-6an på träffa dom underbaraste Vilma b moa och saknade Wilma ♥ Seriöst jag har inte förstått va mina vänner betyder för mig men fattatar nog de nu efter i dag, klassen som vi hade var så sjukt BÄST! Sen så baka vi ju cupcakes de gick awesome! Eller så vart dekorationen K.A.O.S.         Meenjaaa ska typ dra till pappa snart, ridning i kväll så vill rida Pasadena :)




// EH

Kommentarer
Postat av: Elinaa

De e min blogg :P

2011-08-24 @ 16:37:25
URL: http://elinaosky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0